RabiaRabia zavazingo benim cildim çok kuru normalde bile pul pul olurdu. Şu an 28 haftalık gebeyim be sadece vazelin kullanıyorum. Ancak nemlendiriyor.
Denizliche 30. Haftadayim mustela kullanıyorum şuan herhangi bir çatlak yok ,ama kişinin cildine ve genetigine göre değişiyor çatlak olayi
zavazingo Denizliche ben daha 16.haftamdayim sanirim erken basladi catlaklarm ğögüsüm büyüyüp kücülüyo beyaz renk catlaklarm basladi
Denizliche zavazingo beyaz renk çatlağı ilk kez duydum,genelde kırmızı ile başlar zaman geçtikçe beyaz olur
Ceycey35 Bence krem sadece göğüs uçlarına kullan çatlamasın diye ama vücudun için yapicak birşey yok genetik yapıdan kaynaklı ben hiçbirşey sürmedim 39. Haftadayim hiç catlagim yok
Ceycey35 zavazingo yapı meselesi canım yani bana gore krem hikaye ben hiç kullanmadım kullanan arkadaşların var ama vücutları tam anlamıyla çatlak dolu
Son Bebe yağına zeytin yağı hem acı hem tatlı badem yağı karıştır yanında ek olarakta hindistan ceviz yağı kullanıyorum şuanlık 28 haftadayım son ayda lierag👍🏻
Mia88 Hindistan cevizi yagı, lierac çatlak kremi ve bio oil kullanıyorum eşim çok hassas bu konuda ne varsa aldım 😂 birde bol su içmek tabi
zavazingo Mia88 En önemlisi su tabi👍🏻 Esinizin dusunmesi guzel fakat sizde esinize uyup ta hepsini kullanmayin yani sonra alerji falan yapmasin degisik kremler yaglar vucudunuzda 🙂