Yassmiinn 25 haftalık hamileyim bugün rutin kontrolumde serviks uzunluk 26.6 olarak ölçüldü doktorum prof. Perinatoloğa yönlendirdi oda baktı ve dikiş gerek görmedi zaten progestan kullanıyordum devam etmemi söyledi böyle olan anneler varmı acil yardımcı olur musunuz çok kötüyüm sabahtan beri ilk gebeliğim 😭😭
Elifdddd Yassmiinn bilmiyorum ama cevremde olanlar vardı hep yat sürekli dinlen iş yapma 25 haftaya gelmişsin dayan yatarak geçir bundan sonra dinlenerek rahim ağzı uzuyor
merii10 Yassmiinn yakininizdan yada.esinizden destek alın siz hicbi iş yapmayın gerekli doktora gitmişsinz zatn bol su ve dinlenmeye uzar isalh rahim ağzı uzunluğu degisebliyr bir günde bile
Gamzeli63 Yassmiinn 27+0 im bir ay önceki randevuda detaylı usg de bende de çıktı 22 olarak.perinatolog takipliyim pregestan fitil ve prulaton igne haftada 1 olarak devam ediyorum serklaj olmadim çalışmaya devam ediyorum önceki gün kontrolde tekrar ölçtü aynı bi değişiklik yok korkma allaha tevekkül et benimde ilk gebeligim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin benimki senden daha kısa olmasına rağmen beni kısıtlamadı doktorum ayrıca uzun yola bile çıkacam 10 gün sonra 😊
Yassmiinn Elifdddd evet yatıcam artık daha önce de lekenmem olmuştu 3-4 gün yatmıştım ama artkk hiç kalkmıcam
Yassmiinn merii10 yatarak geçiricem inşallah dualarınızı bekliyorum hepinizden inşallah vaktinde sağlıkla doğar bebeğim 🤲🏻
Yassmiinn Gamzeli63 beni motive ettiniz gerçekten aramızda da çok yokmuş rabbim sizede bizede hayırla kucağımıza almayı nasip etsin ben ciğer geliştirici iğne vuruldum bugün yarında vurulucam aynı şekilde progestan ve pruluton da kullanıyorum rabbim kimseyi korktuğuna uğratmasın inşallah 🤲🏻
avakadominigi Gamzeli63 22 mm ile siz yinede çok risk almayın derim çünkü bebek büyüdükçe kısalığı tetikleyecek
Yassmiinn Alizee evet yazdı zaten öncesinde lekenme için 3 kez vurulmuştum iğne şimdi tekrar başlıcaz progeston da 3 sefer kullanıyorum günlük
Gamzeli63 Yassmiinn âmin hayırla sağlıkla insaallah. Siz tüm tedbirleri almışsınız ne güzel bundan sonrası tevekkül. Ciğer geliştirici henüz vurulmadim ben haftaya tekrar kontrolüm var ozaman sorayım bende
Yassmiinn Gamzeli63 evet sorun faydalı bir iğne imiş rabbim inşallah hayırla sağlıkla sıhhatle sonuçlandırsın 🤲🏻🤲🏻
Mira_ll13 Banada 23 haftamdayken ozele gitmistim rahim agzi kisa dedi doktor devlettekidr birsey demedi sordum hatta rahim agzi kisa denildi diye oyle birsey gormedim dedi
Gizemlibirisi007 19 haftalıkken 27 mm ölçüldü. Ben de progestan kullanıyorum. Cinsel birliktelik yasak, ağır iş ve spor yasak. Salı günü perinatolojiye detaylı usg için gidicem, bakalım ne diyecek şu an 22+2yiz
Yassmiinn Gizemlibirisi007 detaylk ultrason da sorun yoktu benim yeni olmuş sanırım biraz iş yapmıştım birazda yürümüştüm ondan dolayı olduğu düşünüyorum
Ogretmenaannee Yassmiinn Ben de aynı durumdayım 29ölçüldü bugün, 27.haftadayım günde iki progestan fitil ve iki magnezyum ilacıyla devam ediyorum yaklaşık iki aydır inşallah sağlıkla zamanında doğsunlar🤲🏻
Yassmiinn Ogretmenaannee bana magnezyum vermedi doktorum onun çok bi etkisi yok dedi neden bilmiyorum
Ogretmenaannee İğneyi üç kez vurulmuştum doktor gerek görmedi tekrar vermedi, çalışmaya devam ediyorum inşallah 32.haftamda bırakıcam
Yassmiinn Ogretmenaannee inşallah rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ne kadar çok böyle olanlar anlamıyorum neden oluyor
Ogretmenaannee Yassmiinn Kasılmaları engelliyor karında sertleşme gibi şikayetlerin var ise ya da vücudunda bazı bölgelere kramp giriyorsa iyi geliyor azaltıyor ayrıca☺️