Teslimenursevil o kadar yoruldum ki. Bu ay benimle birlikte ailede 4 kişinin günü geçti aralarında ilaç kullanan sadece bendim gebe kalmak için ama 3unun de pozitif çıktı bir benim negatif çıktı. Kiskandigimdan değil sadece üzülüyorum bende onlardan biri olabilirdim. Birlikte bekliyorduk şuan onlar bebek konuşurken ben yine doktor, tarlusal, klomen konuşuyorum. :(