Nesrin96 bende bitlenmiştim, eczacı bit ilaci tavsiye etmemişti, o yüzden 20. Haftada saçlarımı boyattım bitler ölsün diye. Doktorum birşey olmaz 16. Haftadan sonra demişti o yüzden boyadım. 30 dk bekletip yıkadım. Ama açma işlemi yaptıracaksanız eğer diplere doktorlar izin vermiyor.