Hami Kızlar meraba hamileigimin 4. 5. Haftasinda 3 tane dolorex 3 tane de tarlusal ictim su an 8 haftaym doktorum bisey olmaz dedi ama ilaclar gebelik döneminde killanilmamasi gereken haplarmış var mi böyle bisey yasayan bebege zarari olur mu endişesi var icimde surekli
Hami Dolorex agri kesici migrenim tutmustu o dönem ictim tarlusalda regl olamadm duzensizlik var diye alıp içmiştim ama 3 er tane
MYSR Hami şimdiye kadar kanama yada herhangi bir ağrın olmasıyda olmaz Allah’ın izniyle canım endişelenme