Feri123 16 haftalık olduk. Beşik ve arabayı geçtiğimiz aylarda aldım durdukça zamlanıyor diye. Bu ayda DeFacto nun 29 Ekim indirimleri çok iyiydi valla kışlık baharlık kıyafetlerini aldım çok uyguna seneye bu fiyata hayatta alamazdım. Yenidoğan ve ilk 3 aylık için olan kıyafetleri de önümüzdeki aylarda almayı düşünüyorum bebek büyük mü küçük mü alır minyon mu olur ona göre bedene karar veririz dedim