gamze_gbdk ben önceki gebeliğimde hamile kalmadan kullanmadım, hamile kalır kalmaz başladım. 8. Haftada düşük oldu. Kalbi durdu, anomali vardır dediler ama sanmıyorum çünkü benim aşırı ağrım vardı, bebeğim rahme tutunmadi. Sonra kürtaj sonrası adet gördüm ve yine başladım 400almaya. 6ay aldım. Hamile kaldım 12bitene kadar aldım. Bebeğim çok sağlıklı rahim de ben de sağlıklıyız. Tek başına etken değildir ama ben çok doktor gezdim içlerinde doc.dr lar da vardı, Hepsi 400 folik asit önerdi 10larca doktor. O kadar doktora güvenmek gerek dedim güvendim bende. Umarım kısa sürede sağlıklı Bi gebelik olur sizinde