Ebrunurettin26 37.haftaya girdim bu haftadan sonra bebek hareketlerinde azalma oluyor mu sizlerin nasıl oldu ben telaşlanmaya başladım Gece çok güzel hareket ediyordu ama sabah hareketleri kısıtlanmaya başladı korktum bende
Kanalize Ebrunurettin26 azalmadı ama şekli değişti diyebilirim 38’deyim canımı yakıyor eskisi gibi pıt pıt vurmuyor kendini ittiriyor
Saliha2020 Ebrunurettin26 benımde 35 hafta sabah ve akşam edıyo öğlen saatıler etmıyo çok panik oluyorum
Ebrunurettin26 Kanalize benimde öyle oluyor özellikle geceleri daha çok yapıyor bunu gece uykusu yok yani artık daraldığı için yapıyor galiba
Kanalize Ebrunurettin26 evet evet geceleri daha fazla hareketleniyorlar dediğiniz gibi artık yeri daraldı 🫠
Ebrunurettin26 Saliha2020 ay benimki de tam öğle saatlerindeydi normalde o saatlerde yemek yedim mi hareketlenme başlardı hiç hareket etmeyince telaşlandim
Ebrunurettin26 Kanalize malasef benimde uykuya kafamı koyduğum zaman hisseder gibi başlıyor hareketlenmeye