Çok geçmiş olsun bende de iki üç gündür başladı.Boğazım yanıyor.Öksürürken ciğerlerim sökülecek gibi oluyor ve sonrasında göğüs kafesim yanlarım ağrıyor sizin gibi.Ve evet balgam beni de zorluyor.Evde varsa kaya tuzu ile gargara yapın ben henüz yapmadım , midemin bulanmadigi bir zaman dilimini kolluyorum :') Dün sabah o kadar öksürdüm ki afedersiniz istifra etmeye vardı.Allah yardımcımız olsun…