2bebislianneee Gebeliğim ultrasonda bir hafta önde çıktı bebeğimin gelişiminden dolayı. Benim şimdi hangi haftamı baz almam lazım acaba ? Adet tarihimi mi ultrasonu mu ? Doğumum da yaklaştı.
KuzeyinAnnesi10 2bebislianneee canım normal bu döllenme ve ultrason makinesine göre değişiklik olabilir 2 3 haftaya kadar normal karşılanıyor korkmana gerek yok
KuzeyinAnnesi10 Fasi 2 hafta üstüne çıkarsa takip ediliyor 1 2 hafta çok normal canım döllenme tarihi ve ultrason makinesine göre değişiklik olabilir
Aslicetin KuzeyinAnnesi10 benimde 1 hafta geri çıktı 7 haftalık olması gerekirken 6 hafta çıktı normal midir
Fasi KuzeyinAnnesi10 Aynenn doğum yaptım şükür bir sorunumuz yok doğduğumuzda sadece göbüşlüydük ve bolca yanaklı 😁
KuzeyinAnnesi10 Aslicetin normal makinelerde el titremesi bile ölçümü etkiler kuzum makinesi iyi yeni bi hastaneye gidersen daha net söyler ben çam ve sakura ya gidiyorum hep tam günümü söylüyor