KubraAydin 25 ekimde doğum yaptım dün akşamdan beri sarı bi akıntı grliyo dikisimin uc kısmından ağrı sızı koku kızarıklık yok , acile gittim hiç bisey yapmadılar, napabilirim
Bmbe21 KubraAydin benimde öyleydi enfeksiyon kapmış büyük ihtimal antibiyotik veriyorlar normalde nasıl bir şey yapmadılar anlamadim. Ben sonrasında hep baticon ile sabah aksam temizledim ilaçla da düzelmişti çok şükür
KubraAydin Bmbe21 batikon sürüyorum evde kendim aldım hiç bisey yapmadılar pansuman vs krem falan hiç bisey de vermedi
KubraAydin Mothertea öyle yapicam mecbur gitsem doktor bakar mı o da meçhul devlette doğum yaptım çünkü
Liv3652 KubraAydin kadin doğuma görünün benimde öyleydi doktorum ultrasonla baktığında enfeksiyon iç yüzeyde yoktu dikiş enfeksiyonu diye geçiyor o iki tane antibiyotik krem verdi fucidin ve fucicort karıştırıp sürmüştüm durama göre ekstra içilen antibiyotik de verebilir geçmiş olsun orayı olabildiğinde nemli bırakmamaya çalışın havalandırın
Elifcee25 KubraAydin antibiyotik yazmstr dokdorun kullan pansumanini sık sık tekrarla ama batikonla sadece silme tampon yapar gibi iyice icine gecmesini sagla snra uzerine sargi bezini koy. Camasirinida yüksek bel kullan dikisine denk gelmesin ve naylon olmasin. Enfeksiyon kaptysa brsey yapmalari lazmdi aslinda dogum yaptigin dokdora git bence. Çok geçms olsun