ilkgozagrim__ ankara bilkent şehır hastanesi benım ıcın naletlı bıyer kendı adıma söylüyorum baskalarına ıyı gelebılır ıkı tane ölü doğum yaptım çoluk çocuk dalga geçer gıbı iş yapıyolar suyum gıdıyo sancıdan kıvranıyorum bas bas bağırıyorum doktor hemsıre dıye neymıs bagırmayacakmısım kumanda dugmesıne basacak mısım sankı o an aklıma kumanda gelıyo sabıt bı doktor yok durumunuz varsa uzak durun bence ordan