Kızlar selam , geçen cumartesi transferimin 10. Günü ilk betama baktırdım 155 çıktı . Pazartesi 2. Betam 435 çıkmıştı . Bugün 2 saat önce aniden kırmızı bi kanamam oldu ve az da değildi 😭 hemen hemşirelere bildirdim . Coraspini kestirdiler, progestan iğneyi günde 2 ye çıkardılar. Ve lugesro diye bi iğne verdiler az önce acilde yaptırdım . Kanamanız kesilmezse tekrar bize bildirin dediler ama tekrar beta istenmedi ya da ultrason muayene vs demediler. Bunlara bakılması gerekmez mi ? Böyle yaşayan var mı ?