Denizim921 Merhaba arkadaşlar 23+5 ikiz gebelik yaşıyorum bugün doktora gittik kızım 717 gr oğlum 734 gr sağlıkları yerindeydi ama doktorum ikisi de normal doğum posizyonunda dedi çok erken değil mi bu pozisyonu alması için
gamzecgr Denizim921 evet normalde 28.haftadan sonra ama yerleri daha geniş bi daha ki kontrole geri bile dönmüş olabilirler daha pozisyon değiştirirler yani çift yumurta ikizi benim 30 a giriyoruz 1-2 hafta oldu benimkiler döneli
Ayce09 Denizim921 çok yer değiştiricekler daha 33 haftamda bile değiştiler ikiside makat oldu ama 2 haftada bir dönüyolardı çok erken daha
Kediannesi1 Denizim921 yok yok benimde öyleydi sonradan dönüyor biri genelde hatta benim kız her hafta dönüyor diyebiliriz doğum pozisyonuna geri gelsin diye dua ediyorum normal doğum istiyorum 32 haftaya gireceğiz 😀
Denizim921 gamzecgr doktor da dedi endişe edecek bir şey yok ama dönmeleri için çok erken diyince tedirgin oldum açıkçası
gamzecgr Denizim921 yok yok onlar daha çok şekil değiştirir merak etmeyinn sadece biraz kilo aldıklarında baskı oluyor o kadar
Tuna5534 Denizim921 benim ilk hamileliğimde 4 aylıktı doğum pozisyonu almıştı hiç değişmemişti ikinci hamileliğim şuan oda son bir ay öncesine kadar normal doğum pozisyonundaydı ama bir aydır ters duruyor tekrar dönsün diye yapmadığım kalmadı
Ayz2819 İlk hamileliğimde oğlum hamileliğin başından beri baş gelişti. Önemli olan doğum kanalına girmemiş olması