Monaaa bence iyi bi doktor asabi değilde mesafeli diyelim ilk başlarda bende öyle hissediyordum ama devamlı hastası olunca alıştık birbirimize 😂😂 bilgilendirmesi güzel zaten belli bilgili bi doktor korkutmuyor rahatlatıyor ben en çok normal doğuma teşvik ediyor diye duyduğum için tercih ettim