Cicekmelisa merhaba, bir postta damla hanımın hastası olduğunuzu yazmıştınız bir şey soracaktım ultrasondaki ölçülerle bebek arasında cok farklılık oldu mu? Başından beri takipli hastasıyım çok seviyorum da kendisni ama yanılma payı ne sürekli bu dönüyor kafamda.. damla hanım normal doğum yanlısı bilirsiniz kilo ve baş çevresi yüzünden zorunlu sezaryen dedi ama burda bazıları da ölçümler farklı çıkıyor fln yazmış kafam allak bullak oldu ilk doğumum