Happ Arkadaşlar selamlarr Ovülasyon testlerim bu şekilde değerlendirme günlerim nasıl olmalı dün değerlendiremedim sperm sorunu var eşimde gün aşırı değerlendirdim bugün mü çatlamış sizce dün mü tarihleri ile birlikte testleri atıyorum çok mantığını kuramadım lütfen yardımmm
cancik Happ bugün çatlamış bugün değerlendir, sperm sorunu olsa da yarın da değerlendirebilirsin, ben çoğu kişi inanmasa da bacaklarını üstüste atıp 40 dk ayaklarımı dikiyordum deneyebilirsin.
Merve-metin Happ çatlama 3 Kasım bugün olmuş canım eşinde sorun varsa dünü değerlendirdiysen yarın tekrar değerlendirir
Merve-metin Happ dün değerlendiremediysen bugünü muhakkak değerlendir ayrıca kalçanın altına yastık koy hemen kalkma duşa girdiğinde de hemen sıcak su değilde ılıktan sıcağa doğru çevir öyle duş al biri yazmıştı sıcak su spermleri öldürüyor diye ne kadar doğru o bilmiyorum ama ben bu şekilde ilerliyorum
Merve-metin Happ yok canım değilim geçen ay bende ovülasyon testi kullandım ama 14.gün adet oldum yani pek adet sayılmaz sökülemedim lekelenme yaşadım sadece inşallah bende güzel bi haber verebilirim 🙏🏻 bu ay hiç takip yapmadım 2-3 günde bir değerlendirdik hep kaçırmışta olabilirim yumurtlamayı bilmiyorum kısmet artık 🙏🏻
Happ Merve-metin bende hsg çekildim doktorum 3 ay deneyin olmazsa gelin dedi o yüzden çok üzerine düşüyorum inşallah Allahım isteyen herkese yormadan yorulmadan sağlıkla nasip eder 🤲🏻💖
Happ cancik tamam canım deniyim o şekilde isteyince insan herşeyi yapmak istiyor vallaha hiçte gocunmam Allah nasip etsin de inşallah gerisi önemli değil 🤲🏻