Hilsu Acilll kızlar kaburgam kırılır gibi çat etti ağrıdan ölcem doktor normal dedi ama yürüyemiyorum oturup kalkamıyorum bıçakla oyuyorlar kemiklerimi
Denizliche Hilsu yaklaşık 20 gündür bende çekiyorum o ağrıyı-aciyi ama benim nezleden sonra surekli öksürmekten oldu bronsitimde olduğu için göğüs hastalıkları uzmanı na gittim muayene etti herhangi bir kırık olmadığini bebeğin baskı yapabilecegini söyledi ve ağrı kesici birde hava verdi 2 gündür iyiyim kaç haftalıksin bu arada
Hilsu Denizliche 32 haftalık canım ben hiç hareket edemiyorum satırla ikiye böldüler sanki kaburgalarımı aglıcam artık
Zagrozunannesi Hilsu bende o sekılde acile gittim bebegın ayagı orda dedıler 🤦♀️Ters donmustu ya doguma kadar nerdeyse o agrıyı cektım
Denizliche Hilsu çok iyi anlıyorum seni 3 gün ne oturabildim,ne yatayabildim zombi gibi gezindim ama çok şükür azaldı
JeyranAhadova Galiba bu kaburga agrısı, grip gibi tutmush bashını gidiyor bu ara her kesde 😅. 2gundur sol kaburga altı agrıdan olmek uzreyim, bagırasım geliyor. Doktor normal dedi , ola bilir . 29 haftadayız
Slndnz Aynı dertten ben de muzdaribim. Hayır nefes de alamıyorum, biraz aşağı in diyorum konuşuyorum onunla, yok 😄 Ben nefes almadan o nasıl alacaksa 😛 Şaka bir yana belime yastık koyarak, omuzlarımı mümkün olduğunca geride tutarak ve ayaklarımı uzatarak oturmakta buldum çareyi artık. Yatmak, uykuya dalmak hala dert tabii 😟
Hilsu Slndnz kaburga agrısı neden olurmuş ki onu da bilmiyorum kafayı yiyecem kızlar çok kötü durumdayım
Slndnz Hilsu Hilsu Aynı haftadayız, bebek yukarda muhtemelen ve kaburga rahimden dolayı yukarı çıkan akciğere baskı yapıyor. Doktorum ‘olabilir, bebiş doğum yaklaştıkça pozisyon değiştirirse rahatlarsın’ demişti.
Hilsu Zagrozunannesi hadi ya agrı o yüzden mi oluyormus ama ben hareketleri karnımda hissediyorum kaburgada degıll
Zagrozunannesi Hilsu benimde öyleydi hareketler hep kasıkta ve karındaydı ama agrı kaburgadaydı ultrasonla baktırdım oraya ayağı orda dedi😁😁sizde bi ara baktırın bence
Hilsu İşin ilginci 10 gündür sağlı sollu çekiyorum Ağrıyı ama az önce resmen çat etti kemik durduk yere nefesimi kesti sanki ortadan ikiye kırıldı kemik
Slndnz Hilsu Zaten bebek kendi değil rahatsızlık veren, o plasenta içinde kendi havasında takılıyor☺️☺️ Rahim yüzünden iç organlar artık iyice sıkıştı içerde, ondan oluyor. Bidaki kontrolde doktora söyleyin o sizi rahatlatır ☺️