ipeklinaismom Kızlar 16 haftalık hamileyim dişimin kenarı kırıldı hiçbir ağrım biseyim yoktu şimdide yok gitsem sadece dolgu yaptirabiliyomuyum acaba yaptıran varmı hamileyken