Kizlar bugun anestezide kagitlarimi yaptirip gun alacaktim. Gun vermeden nstye bakalim dediler..aksi gibi sancim cikti yaaa😭ama ben hissetmiom tabi.. serum taktilar sanci gitsin die bu seferde daha cok sancim cikti nst de..simdi doktor 2 saat sonra gel bi daha bakalim dedi nstde… Sancim yine cikarsa bugun doguma alacaklar 😖😖ve ben hic hazir degilim psikolojikmen…. 37+2yim..dun kontrolum vardi nstde hic sancim cikmadi 😏cuma saati dua edin de bugun olmasin dogum… Hic kendimi hazir hissetmiyorum. Sezeryan olcam