Cankuss35 ben de öyle, risk yok ama ayakta duramıyorum fazla. Başım dönüyor, mide bulantısı artıyor, sıcak basıyor, bayılacak gibi oluyorum. sürekli yatiyorum, biraz salonda yatıyorum, biraz yatakta . Oturamiyorum bile, başımı yaslamam lazım bi yerlere