Kızlar bugün konrtolum vardı 38+5 oldum sabah doktora gitmeden yeşil sarı karışık sümüksü birşey geldi sonra hazırlandım gittim doktora hafifde ağrım vardı sancı gibi çatı muanesi yaptı günün gelmiş dedi çok canım yandı ama çatı muanesinde çok baktı artık dayanamiyorum diye bağırdıgimi hatırlıyorum açmam gerek bakmam lazım dedi suyunu belki gelsin diye yapıyorum dedi dayanamayinca bıraktı üç gün içerisinde kanama su Nisan gelmezse pazartesi tekrar gel dedi dogumhanede nstye gönderdi kan aldılar idrar derken olurda doğuma gelirsen kan almayla uğraşmazsin deyip şimdi sizce bunlar doğum olacağı için hazırlık mi gelmazse pazartesi suni sancıyla alirlar mı çünkü o gün 39+1 oluyorum