Kızlar merhabalar. 37+5 haftalık hamileyim. 3 gündür ishalim var affedersiniz. Doktora gittim ama herhangi sıkıntılı bir durum görmedi. Geçmesi için ilaç falan da vermedi bol su falan dedi zaten dikkat ediyorum onlara. Acaba doğumu yaklaşan başka anneler de bunu yaşadı mı? Ya da doğumdan birkaç gün önce ishal olup doğuran anneler var mı sormak istedim.