D12ekim 15 günümde kan testim 6 çıkmıştı 17 günüm kan testim 1 hala daha adet olmadım neden böyle olmuştur sizce
Tklc D12ekim canım kimyasal gebelik geçirmiş olabilirsin hala olmadıysan çatlatma iğneni uygulayan doktordan sıra al o seni yönlendirir