Efiloskii Tecrübeli analar başına gelen oldu mu? Olduysa ne yapıldı anlatsanız ya🥹 gece 4 gibi suyum geldi nat’ye bağlanıyorum ama sancı yok…
Betustrkmn Efiloskii benim ilk doğumumda öyle olmuştu. Suyum geldi ve kaç saat geçti hala sancım yoktu suni sancıyla gerçekleşmişti doğumum. Kaç haftalıksınız?
neanladinyurdagull Efiloskii Hayırlı olsun çok geçmeden suni sancı verirler sağlıcakla gelsin bebiş.Benimde sabah suyum geldi gittim akşama doğru suni verdiler kendi sancım kramp gibiydi
Efiloskii Betustrkmn 35+3 🥺 bi ilaç koyucaz rahmine o olmazsa suni sancı o da olmazsa sezeryan dediler.
Efiloskii neanladinyurdagull ben de o bile yok… rahim büyütme hapı vereceklermiş önce onu da bi arkadaşım çok zor diye anlatmıştı… Allah herkesin yardımcısı olsun. 24-48 saat arası bekleyeceğiz dediler 48 saatte biraz çok değil mi ya
neanladinyurdagull Efiloskii özel demisiniz devlettemi peki.Su geldikten sonra en fazla 48 saat bekletilebiliyor diye biliyorum bende sizinkide belki yavaş yavaş olsun açılma sancı zorlanmayın bir anda diyedir