Eda-ekici 38+3 sancı yok, ağrı yok, doğum yolu gözlüyorum. bol bol yürüyorum doğumum olsun diye ama kızımın geleceği yok 🤦🏻♀️😃 siz kaç haftalıksınız ?
Esraa29 Eda-ekici bende 38 +5 sancılarım ara bazen oluyor sırtım çok agriyo ama yinede gelemk istemiyo galiba
gunesmervee Eda-ekici 39+4😁😁 açılma var sanci yok öyle kontrole gidip geliyoz😁hastane cantasida bizimle