Ecears Kızlar selam 38 haftalık hamıleyım böyle kaşık ve bel agrılarım başladı 10 gündür 3 gün sonra doktor randevum var ama iç çamaşırımı böyle sürekli ıslanoyor kaçırmışım gibi sizce suyum olabılır mi
Ecears Rabiacyrn17 Habibe_ bakalım özele gidiyorum normalde ama bugun devlet hastanesine randevu aldım tekrar ne diyecek
Habibe_ Strawberymum 3 gün öyle sürdü,doğum haneye adım attım baktım bacaklarım boşaldı birden ben hepsi geldi sandım ama gelmemişti sabaha sezeryan oldum
Ecears Habibe_ gittim evet çok şükür iyi tüm herseyım suyum falan bir sıkıntı yokmuş çok teşekkür ederim 🙏