İkinci doğumum ilki normal olmuştu bu sefer bebek ters duruyor ondan sezaryen olması yüksek dedi doktor dönmezse mecbur olacaz sezaryandan sonra narkozdan uyanınca mı odaya alıyorlar yoksa uyanmadan mı? Süreç nasıl ilerliyor sezaryanda bilgisi olan var mı?