Fatmakartal01 devlet hastanesinde önce normal gebe polikliniğine gidiyorsunuz perinatolojiden alan açıyor ve randevu oluşuyor fakat çok geç kalmışsınız eğer devlet takipli de değilseniz randevu vermezler büyük ihtimalle. Ben de özele gidiyorum devlette ayrıntılı randevusunu 14. Haftamda temmuz ayında aldım. 22. Haftaya verdiler Ekim ayına. Devlette çok zor şuan 2 haftanız kalmış çünkü