mrvkrbyk ben gece 1 den sonra bişe yiyip içmemiştim. Sabah 9da gittim ilk kanı aldı sonra gazoz verdi tadı o kadar da kötü değildi bana elmalı soda gibi gelmişti tadı 5 dakika içinde bunu bitir saat 10da tekrardan kan alacaz dedi. Saat 10da tekrardan kan verdim 3.kanı da 11 de verdim sonuçları öğleden sonra doktoru arayıp öğrendim. 75ml istemişti doktorum. İlk kanı alırken söylemişti zaten hiçbir şey yiyip içme diye ben susuzluktan biraz kötü olunca sordum çok az su içebilirsin demişti siz sorarsınız yinede