Eslemim34 NurKaptan Ya ne güzel sağlıkla gelsinler☺️ ben isimli tulum sipariş ettim bile artık değiştiremem🥹
NurKaptan Eslemim34 Sağlıkla gelsinlerrrr güle güle giysin prenses 💖💖 nerden sipariş ettiniz acaba bende istiyorum
cokbilmismom Esradenizz1 bunu nerden uydurdunuz ya Asya’nın anlamları Şifa veren, tedavi eden. 2. İlaç, merhem. 3. Beş kıtadan biri.
ceydaa35 Kızımın adı Asya ve herkeste çok beğeniyor ismini kulağa çok güzel ve hoş geliyor bence😊 Ve çok kibar ve narin güzel yüzlüm🌸
Meral_56 Eslemim34 Asya ismi cok güzel bende kizima cok istedim kokeni kotu koymayin dediler vazgectik suan koyduğum ismi de seviyorum ama asya ismi içimde kaldı 2.kizima belki koyarim