Fenciiii bende 34 de doğum yaptım korkma dua et bebekler gerçekten çok güçlü oluyor kuvez de kalır kendini hazırla kendini üzme hemen sütünü sağ gelmese bile ihmal etme ilk sütünü siringa ile geciktirmeden hemen gönder o ilaç gibi ben 20 gün bekledim o kapıda rabbim yseninde bebeğinin de yardımcısı olsun Şafi ismiyle şifa bulun