bsrans Merhabalar 32.haftadayım ve göbek deliğimin iki parmak üzerinde bi ağrı oluyor normal mi sizce acaba bebeğin ayakları veya başka bir yeri mi baskı yapıyor benim gibi olan var mı merak ettim