Serendipity16 Haftamdayım dün geceden beri gaz sancısı çekiyorum gece soda içtim biraz hafifledi onun şeyiyle uyumuşum sabah geçer dedim ama sabah kalktım hala devam ediyor sancı şimdide kimyonlu su içtim bana mısın demedi başka ne yapabilirim ? Yani afedersiniz gaz çıkarıyorum da ama yine de sancı geçmiyor
BirazbundanBirazondan1 Serendipity16 doktorunuz ile konuşun belki gaz değildir. Hamileyken herşeyi düşünmek lazım.
Serendipity16 BirazbundanBirazondan1 doktorumun kendi numarası yok maalesef. Şu an biraz hafifledi ama tekrar olursa acile gidicem
Serendipity16 Melodimm çok emin değilim ama gaz sancısına benzettim bağırsaklarımda çünkü ağrı hamilelik öncesi de böyle sancım olurdu gaz sıkışması falan olurdu bende