Çatlatma iğnesi olmuştum bugün regly 7 gün geçti 2 gün önce kan vermiştim negatif çıkınca tarlusal başlatmıştı bugün test yaptım ve çok hayalet bi çizgi var böyle birşey başına gelen varmı böyle geç öğrenen. Hergün de erken gebelik testi yapmıştım mesela