irem10 Aynı adet olduğum ,olacağım günlerdeki ağrı gibi bir şey olmaz demi. Doğmaz lütfen bir şey yazın 😔
Melekler12 irem10 hayır canm korkma bunlar doğumun yaklastigini gösteriyor bende adet ağrısı gibi ağrı yaşadım doktorum kasılmalar olduğunu ve normal olduğunu söyledi
Mrvm005 irem10 adet qgrisiyla baslayan dogum surecim var. Herkezin qyni olacagini sanmam. Ilk kizimda hic agri yasamamistim dogum anindan başka. Bunda da 34 deyim surekli agrim oluyor mesela ama doktor bi sorun gormuyorum dedi bugun
Melekler12 irem10 hayır canm benimde o zamanlar oluyordu kan gelmediği sürece suyun gelmediği sürece böyle ağrılar yaşaman artık normal
234Seda Melekler12 merhaba 37+6 haftalığım sancım arada bir oluyor düzensiz 4 gündür az az nişan da geliyor hafif pembe sarı mukuslu ama daha suyum gelmedi karnım da baya aşağı düştü hastaneye gitmeli miyim acaba yoksa bekliyim mi salı günü tekrar muayene olmaya gideceğim
234Seda Melekler12 geceden beri de sancım var ama düzensiz regl ağrısı gibi yalancı sancıdır diye düşünüyorum ama gitsem mi geri yollarlar diye de gitmek istemiyorum
Melekler12 234Seda dakika tut canm sıklasırsa git durma benimde bazen regl ağrısı gibi karın ağrım olurdu yalancı sancı olduğunu soylemisti doktor kan veya suyun bebek hareket etmediginde hemen hastaneye gitmelisin demişti takip et bunları kuzum