oylesinebiri0 o kadar para ödüyorsun özele, bi de böyle muamele görüyorsun. Şikayet edin, en azından belki başka hastalara karşı tavrını değiştirir uyarı alırsa. Devlette iyi doktorlar var, gerekiyorsa hepsine sırayla görünün, iyi bi doktor bulun. Psikolojiniz çok önemli bu süreçte. Allah yardımcınız olsun