Size de fikir olsun diye yazdım ben 19 haftalık gebeyim şimdiye kadar doktorlardan çok ama çok iyi rabbim hepimizi güzel iyi doktorlar ile karşılaştırsın ezgi er tuzla devlet hastanesindeki kadın doğum doktoru ben şimdi çıktım muayeneden allah razı olsun ondan çok memnun yüzüm gülerek çıktım tavsiye ederim ❤️