Mujmuj-1 Biz oğluşumuza isim düşündük sonunda EZEL diyoruz şuan sizler ne düşündünüz kızlar yada önerileriniz neler 😍bol bol isimleşelim
Seniz6774 denizalismom bizde de deniz Ege ye karar verdik 😊 deniz ismi biraz tepki çekti kuz ismi diye ama umurumda değil
irem10 sukriyecengl Behiç ismi güzel ama öğretmen olduğum için öğrencilerden biliyorum biraz acimazsizlar, Behiç e çekiç vs diye dalga geçebilirler. Ben ona çok dikkat ettim ne yazikki çocuklar bazen acımasız olabiliyorlar en nihayetinde çocuk 😁
denizalismom Seniz6774 unisex bir isim kıza da erkeğe de konulabilir bence 🥰 kimseyi takmayın kendi bildiğinizi yapın😍 ismiyle büyüsünler inşallah 🙏 💙🌸🧿