16 Ekim de düşük yaptım. Kanamam 1 Kasım da bitti. Doktorum bu kanamayı 1. Adet olarak say. 2. Adetini olunca gel dedi. Yani ben bu ay adet olursam o zaman mı gideceğim?
Ve bana test yapıldı bağışıklığım yetersizmiş o yüzden düşük yapmışım. Bunun içinde 2. Transferle birlikte haftalık serum bağlanacakmış. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi?