Kızlar ilk hamileliğimde gerçekten prenses gibiydim ne mide bulantısı ne başka bir şey. Şuan 6+5 im mide bulantısı yorgunluk sürekli uyku tiksinme koku hassasiyeti ne ararsanız var. Emzirmeyle bi ilgisi var mı bilmiyorum çocuk doktorumuz 3 kişilik yemek yiyeceksin çünkü kendine bir şey kalmaz demişti aklıma yer etti heralde ondan beri kendimi kötü hissediyorum.
Hamileyken emziren bana tavsiye verecek olan var mı?