Bekaske Sata göre 33+3 doktor ölçümüne göre 35+3 dünden beri sancım cıkıyor nst de 2 saat bağlı kaldım iki kere serum verdiler hala sanci cikiyor yatis verdi açılma yok su gelmesi yok sadece yüksek sancı cıkıyor😔