Pinar1628 Kızlar pazartesi günü kadın doğuma muayene olmuştum bugün sonuç göstercrm randevuya gerek var mı
YigitPoyrazMomm Pinar1628 gideceğin hastane randevulu sistemi nasıl ben diyelim gideceğim zaman sonuç gostericem diyorum fiş kesip veriyorlar randevu ya gerek kalmıyor
Ebrugll YigitPoyrazMomm evet bizimde o şekilde yada direkt sekreterine sonuç gostericrm diyosun bekletip aliyor
YigitPoyrazMomm Ebrugll tamamen hastane ile alakalı bence şanslıyız ben aynı gün ultarson girip doktora direk çıkıp sonuçlarını gösteriyordum her hastanede bu sistem şart ya bide uzak oluyorlar