Seda34 ayrılanlar en mantiklisi geldi bize araştırdıkça ondan aldık yani bebislerden biriyle çıkmak gerekince kullanılabilir ya da tek başıma ikisi ile cikcagimda birini kanguruya takıp birini tek bebek arabasına alabilirim ya da yanimda biriyle çıktığımda yine ayrı ayrı kullanabiliriz vs vs kimisi ayrilanlarin çok geniş olduğunu falan soylemisti ama bence değil ufak bı fark var sadece.3 tekerlekliler çok ağır, altlı üstlü olanlar uzun vadeli kullanım sağlamıyor