Merhaba Kızlar bir gün önce doğum yaptım bebeğimi küveze aldılar bendeki idrar yolu enfeksiyonu ona geçmiş 7 gün hastanede yatacak maalesef bu sırada hastane başlık bulaşmasın diye emzirme yaptırmıyor süt götürmem gerekiyor ama sütüm gelmiyor pompa ile sağıyorum sürekli süt yapıcı şeyler yiyip içiyorum masaj yapıyorum ama nafile sizce ne yapmam gerekiyor?? Bir ayrı hususta idrar yolu enfeksiyonu sebebiyle sürekli sıtma tutuyor ve yataktan kalkamıyorum çok şiddetli terliyorum antibiyotik parol ve demir ilacı kullanıyorum sizce ne zaman geçer ve ne yapmam lazım ?