Hiç belirti olmadan hastaneye gittim 41 hafta olduğum için yatış verdiler çok şükür sancım suyum kendiliğinden ilerledi çok fazla sürmedi hemencik doğurdum detaylı olarak daha sonra yazarım ama size sormak istediğim bişey var acaip derece de hemoroid oldum aşırı büyük ve memeli çok sancım var başına gelen oldumu neyle geçti