Jakaranda_22 Rahim içi kanama alanı var ama dışa akmıyor sadece o alanda kanama var yaşayanlar yorumlarınıza ihtiyacım var. Doktor neden olduğunu söylemedi duphaston ilaç verdi dikkat et bile demedi. Tavsiyeleriniz nedir.
karakayahavva00 Jakaranda_22 bende de var progesteron hap verdi kullanıyorum yarın kontrolüm var bakalım ne olacak. Bende de kanama falan yok hiç kanama alanı küçülmustur umarım
Efruze23 Jakaranda_22 bende gebeliğin başından beri vardı hala var benim üstelik kanamlarım oldu şimdi 16 haftadayım progeston fitil kullanıyorum ilişki yasak bol bol da dinleniyorum
Elifttk Jakaranda_22 kanama alanım olduğu ıcın yoğun kanama yaşadım yatış verıldı falan lekelenmeyle devam edıyordu bıttı çok şükür 3 hafta sürdü ılıskı yasak sureklı dınlenmen gerekıyor benımkıler ıkız düşük tehlıkesı var dedi ve normal olabılecek bırsey kanama alanı olup kanama yaşamayanlarda var dıkkat et lütfen ılaclarını kullan bıraz sabredecegız
Sofyayolda Bol bol dinlen ağır bir iş yapma canım bende de vardı 2 ay kullandım duphaston geçti çok şükür kendine dikkat et sadece
Jakaranda_22 Sofyayolda çok teşekkür ederim canım içim rahatladı sağlıkla bebişi kucağına al inşallah
Jakaranda_22 Elifttk doktorum hiç bir şeyi yasaklamadı herşey öyle normalki doktoruma göre değiştireceğim bu hafta kontrolden sonra yolculuk dışında kısıtlama getirmedi hiç bir şeye geçmesine sevindim canım çok teşekkür ederim içim rahatladı. İnşallah sağlıkla bebişleri kucağına alırsın canım 🙏🏻
karakayahavva00 Jakaranda_22 kanama alanı küçülmüş herşey yolunda dedi doktor. Biz kanama alanı diyoruz her zaman en kötüyü dusunuyoruz dedi bu bir akıntı sıvı birikintisi bile olabilir dedi. 10 gün sonra kalp atışı için çağırdı bakalım inşallah herşey yolundadır.
Jakaranda_22 karakayahavva00 Çok mutlu oldum canım kalp atışınıda duyarsın sağlıkla kucağına al inşallah dualarım seninle çok dikkat et kendine