Babyay Karnimda çok ciddi sertlesmeler var canım acıyor geçmiyor bebek sürekli toplanıyor ama sancım yok sadece karnimda acı ve uyuşukluk var sizce doğum boyle mi basliyor ilk gebeliğim 37+4 teyim telaslandim yardımcı olun
Efiloskii Babyay valla şu an ben de aynı senin gibiyim su geldi 35+3’teyim ama ne suyu bu çözemedim sancım yok bişeyim yok sadece idrar gibi su geldi aniden
Aycan1 Babyay toplanıp sertleşmesi normal benimde öle oluyo yeri daraldıgı için ve bebek kendisini kasıyo ondan dolayı karnın sertleşiyo insan nefes alamıyo zor oluyo
Elifaco Babyay benım hep öyle karnım taş gibi oluyor her gun ara ara yerlerı daralıyor 35 haftayı bitirdik bizde
Babyay Efiloskii bana doktor su gelince direkt gel demişti enfeksiyon kapar diye sancı bekleme demişti siz kesin su oldugunu düşünüyorsaniz hastaneye gidin isterseniz
edanurbalci Efiloskii geçen gün kardeşimdende su geldi doğum başladı sandı doktora gitti ama idrarmış 😄😄😄 emin olmak istiyosanız gidin ama genelde nişan gelmesi veya sancıyı bekler doktorlar
Sila_dmr27 Efiloskii kuzum aynı durumdayım su geldi hastaneye geldim su geldikçe açılma oluyor ve doğum başladı çoksa hastaneye git
2erkek1kiz Efiloskii doktora gidin lütfen en azından nst ye bağlanın ben ilk doğumumu 35ikinci doğumumu 36 tıda yaptım suyum geliyordu sürekli idrar sanmıştım ilk ama suymuş
Babyay Efiloskii kasik ve bel ağrım yok ancak aşırı toplanıyor ve sertlestigi için karnım uyuşuyor acıyor doğum nasıl bir şey bilemiyorum ki yarın gitmeyi düşünüyorum
Efiloskii Babyay bilmiyorum ki kesin su mu ama sanki altıma kaçırmışım gibi ıslanmış altım uyandığımda anlayamıyorum aynı sizin gibi sancım yok bebek hareket ediyor stres oldum deli gibi form okuyorum.. boşa da gitmek istemiyorum biraz da korktum ya
Hg-ygthmz- Babyay gunleriniz dir doye bence sancı falan geldi aralıklı onuntakip edin eğer gündüz dayanamazsaniz bu durumunuza gidin görünün yinede içinizde rahat eder bence
bademafc Babyay bu sebepten doktora gitmeyin gerek yok. Sancılarınız 5 dkda bir düzenli olmalı ya da suyunuz gelmeli ya da nişanınız. Bahsettiğiniz olay bebeğin doğum kanalına girmesi, doktorluk durumunuz yok evham yapmayın
tugcesakzci Aycan1 bebek değil o toplanıp sertleşmeler Rahim kasılmaları bebek toplanmış hissi veriyor sadece düzenli ve belli aralıklarla gelmesi de doğum belirtisidir normal bir şey değil yani takip edilmesi gerekiyor.
Esracmmm Efiloskii altına kaçırmış gibi ve tutamıyorsanız gelmeye devam ediyorsa su olabilir öyle bi durumda sabahı bekleme
Efiloskii edanurbalci yok idrar değil ya ondan eminim 😂 ama internette okuyorum şu aralıklarla gelmeye devam eder diyor bekliyorum şimdilik kendimi takip ediyorum gelmeye devam edecek mi diye
Sevgi56 Efiloskii idrar değilse sudur. Bence bekleme git hastaneye su geldikten sonra beklemenin bi anlamı yok enfeksiyon riski var.
Efiloskii Esracmmm yok şu an gelmiyor ama baya pijamamı falan ıslatmıştı uyandığımda gördüm ay gitsem mi ya bilemedim
Hiilal0606 Nurcihannan benimde nişanım geldi sancımda biraz var doğum başladı mı acaba emin olamıyorum
Nurcihannan Hiilal0606 sancın belirli ve düzenli aralıklarda değilse suyunda gelmemişse geri yolluyorlar zaten