Humeyraynk Merhaba kızlar bugün tetanoz aşımın ilk dozunu oldum ama akşama doğru kolumda ağrı halsizlik vücudumda acı ve boğazımda şişme oldu yatamıyorum resmen bu belirtilerin hepsini yaşayan var mı
Minikperi Humeyraynk ben hamile değilken vurulmuştum ama dediğimiz gibi 2 gün yatırdı beni. Burda okuduğum kadarıyla çoğu kişide oluyor. Geçmiş olsun 🌸
Sksjsux355-- Humeyraynk ben ilk dozda sadece 3 gun kol ağrısı çektim 2. Doz da hiçbirşey olmadı çok şükür
Mom_82 Humeyraynk geçmiş olsun. 15 ekimde bende oldum. Mahvetti beni bildiğin corona olmuş gibi 2 gün yattım tüm kemiklerim ağrıdı. Kolum zaten iptal olmuştu:) ama 3. Gün geçiyor. Dinlenin geçmiş olsun tekrar
Humeyraynk Mom_82 şuan aynı şekildeyim bütün gece gözüme uyku girmedi dediğiniz gibi koronadaki gibi tüm vücudumda ağrı var kolumu söylemiyorum bile
battaniyemkareli Humeyraynk ben hamilelik öncesi 3, hamilelikte 2 doz oldum. sadece ilk gün halsizlik oldu. iki günde kol ağrısı🤷🏻 klasik tetanoz yan etkileri
Humeyraynk Sksjsux355-- dayanamayacağım raddeye gelince doktora gittim aynı zaman da kanımda ve idrarımda yüksek enfeksiyon çıktı ondan kaynaklı bu kadar kötü etkilemiş
Sksjsux355-- Humeyraynk iyi tarafından bak öğrenmiş oldun idrar ve kan da enfeksiyon olduğunu enazindan erkenden tedbirini almış olursun çok geçmiş canım sağlıkla gebeliğini geçirirsin inşallah