NewMomm1 Arkadaşlar merhaba Sezaryen olacaklar için hastane çantasına sıcak su torbası koymak nasıl fikir sizce? Götürenler var mı işe yaradı mı? Haliyle hemen duş alamayacağız bir süre ama göğüsler için de sıcak su iyi geliyor dediler süt için falan. Koyulmalı mı, koyulmamalı mı?
Minikperi NewMomm1 kardeşimin karnında sıcak su torbası patladı. Allahtan bacağına atabildi de bacağı yandı sadece. Ama ikimci dereceden yanık oldu çok kötü zamanlardı. O yüzden sıcak su torbasına karşı artık mesafeliyim. Kaynar su koymayın içine 🌸
Bircicekanne NewMomm1 sezeryan sonrası veya normal doğum sonrası sıcak uygulama kan dolaşımını hızlandıracağı için önerilmiyor bu kanamaya sebep olabilir çünkü rahminizin aşırı kanamaması ve atoni denilen komplikasyonun gelişmemesi için bence yapılmamalı çünkü doğumdan hemen sonra rahim günlerce kasılır ve eski halini almaya çalışır sütünüzün gelmesi için bol su tüketmeniz ve bol bol bebeğinizi emzirmeniz yeterli olacaktır bebeğinizi görmek dahi hissettiğiniz duygusal durum ve hormonların etkisiyle sütünüzün gelmesini tetikleyecektir bence bu konuda endişelenmeyin doğal sürecin keyfini çıkarmaya çalışın
Sareee39 Aynı düşüncedeyim yeni açılan postta okudum az önce koymaya karar verdim her yolu denemeyi düşünüyorum 😂
NewMomm1 Sareee39 Hahaha yani bence de çok mantıklı hemen duş alamayacağız sonuçta 😂 kaç haftalıksınız önce kim doğuracaksa diğeri ona haber versin kullandım kullanmadım diye😂😂😂😂
Sareee39 NewMomm1 güzel fikir mutlaka haberleşelim ben 11 Kasım cumartesi günü sabah 11 de doğuruyorum canım 😂 sen ne zaman doğuruyorsun ?
Redpanda Arkadaşım bana mutlaka koy dedi. Duş alamadığı için hem kendi kullanmış memelerine, hem de bebeğim ayağına kullanmış. ( sanırım. Kaldığı hastane soğukmuş, çünkü gecelikle çok üşüdüm pijama al, kalın kıyafetlerde al mutlaka diye uyardı)
NewMomm1 Minikperi ayy çok geçmiş olsun🥺 çok aşırı kaynar koymuyorum ısı verecek kadar olması yetiyor bana 🌸
Minikperi NewMomm1 benim salak kardeşim kaynar koymuş. Bilmeyenler olur belki diye yazdım gerçekten artık herkesi uyarıyorum. Teşekkür ederim 🌸💕